25 / 4

Nu sitter jag här i skolan och forskar om människans utveckling, verkligen inget roligt alls, Jag valde det ämnet som verkade mest intressant men herregud det var de verkligen INTE.
Så inte ett plus till biologi i skolan.

Så idag ska jag gå klart skolan, slutar 14.25 sen ska jag dra mig hemåt och fixa mig , packa och så för att sen bege mig in till stan där jag ska köpa en kjol, hårfärg, och en engångsgrill (?) ja nu ska vi bannemig välkomna sommaren med att grilla med våra sötnosar där uppe. så jag ska traska runt dör i stan, och för att de är så extremt varm så orkar jag verkligen inte ha jeans på mig så det blir väl shorts. fast självklart packar jag ner hur mycket kläder som helst i väskan för det blir kyligt när solen går ner, det märkte i ju igår, fast man höll igång endå riktigt bra.


så nu eftersom jag sitter på lektion så kanske jag måste jobba, så önska mig lycka till att jag ens hittar något på hela internet annars jag är körd.


ha det bra !


Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0