Lite frågor och svar

Lovar du att vara ärlig? Självklart
Du heter: Amelie Viola Helena Härdin
Smeknamn: XA, ammi
Låt just nu: Savage garden - So beautiful
Beroende av: Chailatte, godis, pengar
Favoritkaraktär(er) i bok: Bok = läsa ?
Vem behöver du mest just nu: Min twin
Vad tror folk om dig: Att jag är bitchig
Stämmer det: Haha verkligen inte, är mega trevlig

Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon
Vad säger du för att imponera på någon:Olika
Hur imponerar man på dig: Självsäker, vågar komma fram och söka uppmärksamhet
Brukar du skratta för dig själv? Jajamensan
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? ''Pilates ?''
Vilken är din favoritmålning? Mitt självporträtt som jag ritade idag kanske ? :D
Vart bor du: Täby, sthlm
Trivs du där: Nja ibland
Festar du mycket: lite väl mycket kanske
Vad har du för mobiloperatör:Comviq
Är du allergisk mot något: Nötter, pollen, äpplen
Nästa mål i ditt liv: Fixa till håret !

Hur svarar du i mobilen: A hallå ?
Vem ringde du senast: Mathilda
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: '' ringer dig imorgon så planerar vi mer och så''
Antal sömntimmar i natt: 14 faktiskt
Sov du ensam: Ja tyvärr
Tycker du om din pappa: ja vi har våra stunder
Brukar du komma i tid: jag kommer alltid först !
När mår du bra: När vädret är fint och pengarna rullar in
När blev du fotad senast: igår
Vanligaste färg på dina kläder: massor med färger, eller svartvitt. beror på
Vad tycker du om fötter: Väldigt små!

Är du smart:
Jag har mina perioder
Är du aktiv i skolan: När jag orkar
Vem/vilka saknar du just nu: den där personen jag inte vill prata om
Favorit dryck på morgonen: Juice
Rakar du benen: hah ja usch det är väl klart
När brukar du gå och lägga dig: 11 - 12 på vardagar. på helger är det väldigt olika om man ens lägger sig
Är du blyg: ja ibland
Sysslar du med någon idrott: nej röra på sig är överskattat
Vill du hellre ha mail än brev: brev är ganska spännande men ovanligt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte kärlek men vid första ögonkastet kan man ju tycka WOW !
Har du spytt offentligt: ja
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: bra fråga, men jag har inte svaret
Använder du stjärnor eller kajal: hah nej usch EMO
Vem/vilka betyder mest i ditt liv? Mathilda , och mina närmsta kompisar såklart
Är du bortskämd: inte av föräldrarna

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0