Sommar ?

Eller är det jorden som lurar oss igen kanske. för en Månad sen var det snö men man kan ju alltid hoppas att sommarvärmen har hittat hit till stockholm. Tänk vad skönt att kunna gå i shorts och t-shirt på stan utan att hebova bry sig om  tjockjackan och mössa och sån skit, bara jobbigt att behöva släpa runt på sådant.

Idag va jag först i skolan, sen hem och äta mat och sätta sig i solen och ta det lungt, på uteplatsen där uppe blkåste det inget så det va helt underbart och sitta där uppe ett tag,  senare på kvällen skulle jag fixa min iPod med ett gott försök men det vill FORTFARANDE inte. ååh jag blir så sur, varför kan min dator inte bara göra som jag säger, snart åker den i väggen ! 


Aja gonatt :)

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0