080808

Vaknade idag klockan halv 10 av att det ringde på dörren, fyfan tänkte jag, sluta plinga på dörren. Då slog det tll i hjärnan. DET ÄR MIN DATOR ! och så rätt så rätt, jag öppnade dörren med största morgon frillan och hela paketet och där står det en kille med min nya dator, snacka om överlycklig. Nu sitter jag här och ladda över låtar på ipoden och installerar mobilen och såna där grejer. idag ska jag nog inte göra så mycket, möta upp sofia och köpa vin om vi hinner sen kanske gå på bio ?? mest mys iallafall. Igår städade jag huset och tvättade och bytte lakan, så nu kan jag ju sitta här i min säng och göra absolut ingenting. skriver kanske senare , justnu orkar jag faktiskt inte. PUSS

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0