god kväll

så känns det för mig iallafall, gick upp klockan 8 och utförde mitt ärende, usch och fy vad jobbigt. Skyndade mig hem sen så jag kunde lägga mig i min säng sen igen MYS.
Väntar på att klockan ska gå så får jag hoppa in i duschen, ska vara i stan på mammas jobb klockan 4 och då ska jag köpa ett skärp (förhoppningsvist 2 stycken) en almanacka (ska finnas söta på orning&reda) och så lär väl mamma ge mig lite småsaker as usual när vi går på stan. Sen ska vi hem och äta, vad vi ska äta får jag väl hitta på sen. Sen kommer en kompis till mamma och Olle och hon har ett eget företag som heter nougat och har body lotions och massa krämer som doftar helt underbart så ska jag få en sån bodylotion av mamma TACKTACK. Verkligen jättesöt förpackning och så.
Ha det bäst, kram

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0