godisfrossa

Hum idag, ja idag har jag legat i sängen tills klockan 4, häärligt! för snart får vi inte göra det nå mer utan snart blir det till med slit och sömnlösa nätter eftersom det är skolstart på torsdag ( jag är meeganervös AAH) ny skola, ny klass, nytt folk fast man vet endå vilka dom flesta är eftersom det är samma tråkiga komun men det är nära och bra hem sen efter skolan, något positivt.
Ikväll har jag varit med fyra tjejkompisar och ätit chokladmousse, godis, chips och popcorn och kollat på filmen ''juno''. Herregud säger jag bara, vi ville verkligen att den inte skulle ta slut, väldigt fin och rolig film, helt enkelt underbar. (lägger in den i kategori tips tror jag, haha)

Så nu tänkte jag lägga in lite bilder på facebook och sen glo lite tv( som om jag aldrig gjort det förut!?)


puss&kram


Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0