halloj

Humöret är på topp, vädret är på topp , allting känns på topp faktiskt :)
Idag har jag varit i täby centrum med kära sofia som jag inte träffat sen i förrgår (long time no se) och jag köpte ett smalt skärp, väldigt gulligt, och så hämtade jag ut en grej på apoteket, *hemligt* och så åt jag en sallad på sandys, en ceasar sallad, USCH FY BLÄÄ vad äcklig den var. ät ALDRIG en sån på sandys man fick ingen sås och kyckligen var sönder pepprad. Helt värdelöst (förlåt) och när jag kom hem hade mamma gjort jumboräkor i chilli :) så nu sitter jag här med ansiktsmask, näsan rinner och det är rätt pissigt men annars så är allting på topp, Superduper mega bra.
Ja då vet ni att jag är glad iallfall.
Är ni glada?  har ni haft en bra dag ?

puss & kram

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0