jag har ett liv

Så jag är inte innen på datan särskilt ofta, ny bärbar är beställd och då kanske jag bloggar lite mer men nu har jag ingen lust, ska nu färga håret lite med slingor och massa skit sen ska jag och Sofia käka i täby centrum. Hare lovely !

Har du en åsikt om det här?
Postat av: christine

Hejsan!

På eftermiddagen idag så startar jag en frågestund i min blogg. Du kan ställa vilken fråga du vill och du får svar! Det är faktiskt ganska roligt! Du kan ställa frågan redan nu!

Välkommen :)

2008-08-04 @ 12:48:09
URL: http://christiinek.blogg.se/
Postat av: sofia rading ;P

haaalo:) ær i norge nu så de va dærfør ja inte svara på ditt sms førut xP blev de nån villafest sen då? :) puss puss

2008-08-04 @ 17:37:45
Postat av: Johanna

:)

2008-08-05 @ 13:51:59
URL: http://klantetejp.blogg.se/
Postat av: mathilda

saknar dig gummsilumsan !!

2008-08-06 @ 12:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0