my first day at school

DET VA NAJS!
för första gången i mitt liv tror jag att jag faktiskt längtar fram till mådag då vi börjar med det riktiga schemat.

09.00 upprop i Aulan
09.20 alla samlas och lär känna varnadra i klassrummet + info om skola och utbildning
11.30 lunch som jag tillbringade på McDonald's
12.30 gick vi till hotelet där vi kommer att jobba både i köket och ute i matsalen varje torsdag & fredag
14.30 slut!

imorgon börjar jag klockan halv 10 (YEEY)  och då går vi igenom schemat och så får vi se hur det ser ut, i guess it's good! Men jag tänkte lägga mig nu för jag är meeega trött och ni har absolut inte en aning om hur ont i benen jag har, det gör så ont så ont jag tror jag döör!

love to you all!

Har du en åsikt om det här?
Postat av: Mell

Vilket gymnasium är det du går i?



<3

2008-08-24 @ 13:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0