sminktips

Den här concealern och mascaran är 2 av dom bästa grejerna i mitt liv, det enda sminket jag anväder i skola och kök för man får inte ha massa grejor i ansiktet och så för det kan bli smittor i maten.

Concealern kommer från maybelline och heter: dream mosse concealer och jag har färgen 04 Rose beige för den andra var kritvit..  och den kostade 80 kr, verkligen pirsvärt, jag älskar den.
Mascaran är en favorit i repris: Build-up extra volume mascara, den särar på ögonfransarna och håller hela dagen så det tycker jag väldigt mycket om också. Jag köpte den lilla som ett erbjudande på kicks för 30 kr men de vanliga kostar ca.100 kr och det är väldigt bra pris!

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0