spelkväll med gänget

idag vaknade jag klockan 9 för att mamma olle och jesper stog och pratade i köket, det är inte kul att vakna på det sättet. sen kommmer mamma in och tjatat om att jag ska bära ut massa saker till bilen och blabla, men nu är jag ensam i huset så det är tyst och skönt.

Igår var jag och Mathilda i kungsängen, och fyfan vad kul det va.
Vi var hemma hos Jeppe och spelade twister, pictionary och charader och det var väldigt kul.  Kom hem 01.20 och la mig direkt och sov.

idag ska jag tydligen möta sofia och aua och ta en fika, tänkte snacka lite skit med dom och sen ska jag hem och göra absolut INGETING !
riktigt skönt. PUSS

Har du en åsikt om det här?
Postat av: rading

det var en trevlig liten "fika" vi hade ;) tack för den , puss

2008-08-31 @ 18:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0