stop and stare

Nu sitter jag här och funderar. Funderar på VAD FAN SKA JAG HA PÅ MIG IMORGON ?
om det är varmt tar jag shorts och t-shirt kaske ? kallt jeans och t-shirt?  Tror ni det gör att jag ser ut som en bra studerande?
jaja skitsamma.
Nu har jag iallfall målat om naglarna och filat till dom, det blev bara glansigt lager så får jag ta lite mer smycken bara, och sen har jag gjort ansiktsmask för mitt ansikte sa MOHAHHA nu när jag har ätit godis och druckit läsk och massa såna där grejer i några dagar (i'm only human)

Nu när jag skrivit klart ska jag kika på projekt runway och så ska jag dricka massor med vatten, Varför vet jag inte utan jag vet bara att det är bra för kroppen och huden och håret och så så jag trycker i mig så mycket vatten jag kan på kvällarna för det kan ju inte vara negativt iallfall.

Nu har jag pratat om massor med ointressanta saker så nu tror jag att jag ska avrunda här.

God natt och sov gott kära läsare, Fortsätt läsa, det ger mig mer inspiration att skriva massor med mera och lägga upp bilder och kanske skriva til och med vettiga saker.
PUSS

Har du en åsikt om det här?
Postat av: emma å

svar: haha, jag är jättemörkrädd så egentligen fattar jag inte varför jag sitter kvar där och kollar på den jedrans filmen! Jag är grym på att skrämma upp mig själv, jag lovar, och det blir inte bättre av att man får massa idéer från filmer! Haha.



Börjar skolan imorgon? :)

2008-08-20 @ 21:34:33
URL: http://emmake.blogg.se/
Postat av: MaDeLiÑo

oj, du överröser mig med fina kommentarer vad glad jag blir =) tack så mycket!



gå in på yr.no där sägs de finnas minutiösa väderrapporter efter dagens tidpunkter! ;)



kram

2008-08-20 @ 22:11:41
URL: http://madelino.blogg.se/
Postat av: alice

jo tyvaerr kan det vara negativt om man dricker mycket vatten ofta. du borde kolla upp det , inget taskigt menat just thought you should know. :)

2008-08-23 @ 16:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0