ursäkta för dålig uppdatering

Men igår kunde jag inte komma in på publishme så jag hittade på andra saker att göra.
Idag började jag klockan 10 och har haft en vanlig skoldag men ett matteprov,, sen har jag bränt 850 kr och jag mår väldigt dåligt för det är ju inte så himla bra för nu har jagen hel månad igen utan pengar, SUCK
men idag har jag köpt en klocka, ett armband, ett par skor, en concealer, en mascara, godis och en deo.
bilder på grejerna lägger jag upp imorgon.

När jag kom hem från stan drack jag en smootie och sen drog jag och mamma och tränade , fy fan vad hemst det var med upppvärmingen, har  inte tränat sen innnan sommaren och det kändes verkligen, men jag höll ut, duktigt av mig!
ch nu ska jag torka håret och sen sova för imorgon börjar jag 10 så MUMS på sovmorgon!

kram

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0