att handla mer eller att inte göra det.....

.......det är frågan

Ska
jag handla en till julklapp till mamma eller räcker det med dem 2 hon redan fått inslagna, känns som att det inte räcker men samtidigt känns det som att pengarna inte räcker. blääääääääääää

mormor&morfar kvar men det är pågång så det är nemas problem.

Ett problem är att Julia är sjuk och det kan hon ju inte vara på fredag då det är idol, fy julia krya på dig.


Tänkte torka håret och lägg mig och träna med mamma på vardagsrumsmatttan innan jag somnar in i min älskade säng. Livet är allt bra konstigt men skönt ibland tycker ni inte?

Puss Och Kram


Häftig bild tagen i tyskland förra sommaren, skoja inte man längtar tillbaka.
En uplevelse i sig som blir trevlig att göra om sommar 2010 då man är 18 och får göra vad man vill :D

Har du en åsikt om det här?
Postat av: Pappa

Bilden är tagen i Schweiz

puss på dej/Pappa

2009-01-06 @ 12:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0