blää

så arg så arg men endå skrattretande, patetiska människor som är omogna och inte kan släppa saker ett helt år senare. gå vidare med era liv era äckliga patetiska människor och sluta förstöra mitt.


Har du en åsikt om det här?
Postat av: A M A N D A J O S E F I N E

hmm, låter som jag känner igen det du skriver.. :O :)



Sv: 20 biljetter, ja minst närmare 40 tror jag :) men så är det när man har en pappa som är pilot och mamma som jobbvar på sas, vi åker nästan alltid standby och om man inte kommer med planet måste det finnas ett antal andra alternativ som du märkte!

Ha en bra kväll! ;)

2008-12-07 @ 21:02:45
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: A M A N D A J O S E F I N E

Sv: Jag kännde igen mig med texten du skrev i inlägget. Även fast jag inte förstår vad som precis hänt dig..



Ja det är rätt kul, jag har ju rest runt och bott i en resväska hela mitt liv p.g.a. mina flygintreserade föräldrar, tur att jag älskar det säger jag bara! :D

2008-12-07 @ 21:22:17
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0