Dagens unga

Vi är som vi är vi ungdomar, tjuriga mot föräldrarna som verkligen försöker men dom lyckas aldrig klara det, hur svårt ska det vara egentligen tycker man ? Svårt är det tydligen för dem som tror de vet allt ( mammor och pappor ) 

Vi har det vi behöver men endå kan man ha lite till, jag vet hur det känns ! usch fy blä när man ser alla människor gå omkring på stan och har det där jag också vill ha, men jag har ju faktiskt saker som inte hon har så hon kan fara och flyga..

Sen ett annat problem är killar, från min synpunkt kan jag säga att det är rätt skönt att vara fri, aldrig varit så glad och nöjd i hela mitt liv, kan bero på att det är jul och att man snart fyller år men vi skyller inte på det! 

Killar behövs verkligen inte till någonting, nu för tiden kan tjejerna tillfredställa sig själva om så behövs så jag säger:

Lev ditt liv somen glad människa, lite inte på någon du känner riktigt väl och skit i alla killar och häng medkompisarna, blir mycket roligare då tro mig!

Har du en åsikt om det här?
Postat av: Mostret norröver

Om en gammal moster får säga något oxå så är saker inte allt... Gömmer man sig bakom rätt saker för jämnan är man osäker inuti.



Just be yourself and be happy! Då kommer rätt vänner av sig själv.



Been there, done that and bought the T-shirt som det heter.



Nu ska jag äta ääännu mera lussebulls!!! HA HA

2008-12-10 @ 22:31:34
URL: http://malena64.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0