Dålig uppdatering

Men man hinner med så mycket annat då !

Igår fick jag ett ryck och satte på hög musik och la mig ner på golvet och gjorde coreövningar och lite gympapass. Sen gick jag ut på en promenad med mamma. Idag skulle jag göra detsamma men hamna bums i säng och somnade, skyller på att vi inte hade sovmorgon idag!? 

Imorgon är det städdag i köket, så kommer vi antagligen ha oförberätt prov och det gillar vi INTE.
Sen på fredag är det avslutning och sen har vi lov i 2 och en halv vecka, Värt !

På lovet ska jag fira jul i uppsala, Sen åka och hälsa på bror i norrland, och sen är det nyår och då ska skumpan flöda.

Lisen linda och sofia som gör skolan snäppet roligare !

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0