god kväll mina kära

Dock vet jag knappt vilka ni är så tala gärna om!

Igår blev en väldigt trevlig kväll
med idol, ett gott umgänge, massa skratt, skrik och donken. En perfekt fredagskväll.
Kevin vann och det var väldigt bra, har inte kolat på idol men när dom visade videos på honom när han prata så verkade han vara en bra och snäll människa så jag hejade på honom resten av kvällen.

Kul också att han kommer till övik när jag är där så då ska jag gå och se han sjunga i gallerian tror jag det var.


Idag vaknade jag upp hos mathilda av att hon vifta med telefonen i mitt ansikte, hon är allt söt hon.
Vi gick upp och hon duschade och jag höll henne sällskap och sminkade mig, det tog ca. 2 timmar och hennes bror och pappa blev galna på oss men väldigt glada när vi var klara.

Vi tog bussen till strand och kollade på innebandy, och sen åkte jag hem och åt middag med familjen.
Nu ligger jag här hur glad som helst för jag är nu fri från kallköksläxan, skickade in den för en kvart sen så den är borta föralltid.

Tänkte göra ansiktsmask, hårinpackning, och bara oyssla om mig själv lite så jag njuterav en helt nykter men rolig helg. 

Avrundar med en skön låt

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0