Hej alla glada

Idag har jag varit på tibble VS åva och det var väldigt jämt tills tibble vann, dom var väldigt fuktiga på basket må jag säga!
Innan det mötte jag Michaela i täby centrum och åt sushi, sen köpte chips och cola så drog vi till tibble. 

Efter det köpte jag en julklapp till mamma så nu har jag bara mormor&morfar och Farmor&farfar kvar !
trippa runt och kolla lite i affärer och hitta en jättesöt klänning och jag försökte pruta ner till 118 för det va allt jag hade men hon sa att hon bara kunde gå ner 10 % så då vägra jag, har inga pengar kvar nästan, snyft.

Nu ska jag få tag på pappa så ska vi hela familjen kolla på jesper innnebandymatch faktiskt ! 
Är hemma strax före 10 skulle jag tro.


Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0