Örnsköldsvik

Nu sitter jag här igen i den finaste lägenheten i stan! ja staden örnsköldsvik då, 
Det är så skönt att komma hit ibland till småstaden och träffa min snälla bror och hans dotter.
Men längtar lite hem också för allt fixa inför nyår och alla småsaker som ska handlas och naglar som ska fixas och hår som ska trixas, ja ni tjejer förstår..
 
Idag fyller min äldsta bror år så vi har firat honom med tårta och den va supergod, credd till mig!

nås på mobilen, kram på er


Har du en åsikt om det här?
Postat av: A M A N D A J O S E F I N E

snygga jeans :D

GODMORGON! :)

2008-12-29 @ 08:09:12
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Moster

Fler uppdateringar åt folket ;-)

Och God Fortsättning på det nya året Amelie.

2009-01-01 @ 13:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0