Vissa stämmer läskigt bra ;D

Ta din ipod/mp3 välja blanda spår och svara på frågorna.

1. Hur mår du idag? A thousand miles
2. Kommer du komma långt i livet? Moving mountains
3. Hur ser dina vänner dig?  vieaik
4. Kommer du att gifta dig? Le igen
5. Vad är ditt livs themesong? Dopeboy (HAHA)
6. Hur är skolan för dig? Syns du inte finnt du inte
7. Hur kan du komma framåt i livet? Pump it up
8. Hur kommer morgondagen att vara? Get low
9. Vad är det bästa med dina vänner? Live your life
10. Vilken sång beskriver dig bäst? Shake what your mama gave ya
11. Hur är det med ditt liv? Lady
12. Vilken låt ska spelas på din begravning? Angel of mine
13. Hur ser världen på dig? Crazy baby
14. Kommer du att ha ett lyckligt liv? True love
15. Vad tycker dina vänner om dig? Hey mama
16. Har du en djup och mörk hemlighet? What is love?
17. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? Baby Baby !
18. Hur kan jag göra mig själv glad? Fall
19. Kommer du någonsin få barn? About you now
20.Vilken låt beskriver den du är attraherad av? With every heartbeat
21. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Tånårstankar
22. Vad är några tips till mig? Every single day
23. Hur kommer jag att bli igenkänd? This is my life
24. Vilken låt är din danssång? No stress

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0