Lördag Söndag

Lördag vilken grym dag med massa snö och så.
mötte mikkan i stan så gick vi och fikade vid sture och sen gick vi till maddes och träffa lite folk sen gick vi till nåt fik vid drottninggatan som hade UNDERBAR cheesecake. Att dö för, jag lovar. Sen Kom mathilda in till stan och då åkte vi hem till Mikkan för vårat såkallade förkök, men det blev mer, ta en drink och en vinare samtidigt som man fixar sig. Sen drog vi vidare till Viksjö och träffade jimmie och Marcus och 2 killar till. hade lite chillkrök och mysigt. sen började vi dra oss hemåt vid kvart över 12 och det gick ju inte så himla bra för vi va hemma 2. Lite sådär sena..
men duktiga som vi är så går vi av bussen i tyresö, sen är det världens isfläck på marken som vi inte ser så bakom mig vurpar mathilda och flyger ner på marken, lyckas då sparka undan mina ben så jag också ramlar, där ligger vi och håller på att skratta ihjäl oss på marken. Ont som vi har så tar vi oss uppåt och börja gå hemåt. Som tur va så stog en taxi där så skrang vi mot den, taxi chauffören frågade vart vi skulle och vi berättade, vi skulle åka ungefär 600 meter. vi hoppade in och 5 sekunder hoppade vi ut och vi va hemma. taxi killen bara garva och åkte därifrån, sen vart det sova i mängder.
Söndag Vaknade runt 12 fast vi kom ur sängen vid 3, ( rätt vanligt ) fixade oss och åkte hem till mathildas kära kompis jakob, vi tittade på shrek 3, ( så söt ) sen åkte jag hem, men mitt dumma äckliga tåg roslagsbanan hade slagit ut all elektricitet så mamma fick hämta mig i djursholm.

Sen måste jag bara säga en sak FUCK ENKÖPING, ni kan ta er i röven allihopa och ni vet vilka ni är. ta livet av er, ingen skulle bry sig !!

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0