Måndag ruset

Börjar med att gå upp och duscha och sen missa bussen. Inte så roligt. Men sällskap fick jag av en klasskompis som också hade försovit sig. Skolan , alltid lika seg som vanligt och helt ointressant. senåkte jag till sjukgymnasten och oj satan vad hon drog mina ben åt alla håll, kände sig rätt vig där ett Tag fast när man kolla i spegeln så hade man typ inte ens lyft upp benet nåt så där försvann den bilden av sig själv. Sen vidare och solade solarium så man blir lite brunare och finasre. Sen hem och laga mat till familjen sen kolllade jag på gymmet där jag ska börja träna. grymt skönt det ska bli.
men efter en dag som det hänt sådär mycket så vill jag bara lägga mig och sova en stund, men så ligger man där, tänker för mycket och kan knappt blunda, vad ska man ta sig till då ? Jo då skriver man lite blogg och nötar tangentbordet till max. sen med värk i fingrarna kan man kanske somna om man inte ska plugga kemi och svenska eftersom första nationella provet är imårrn. PANIK !  Så nu blir det väl en till kväll av att läsa trista saker man inte bryr sig ett dugg om.

Ha det gott ! kramis


image22

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0