vecka 8 i ett svep

Måndag börjar med , jadu om jag endå kom ihåg det. JO såhär va det, vi började tigigare än vanligt, ja usch tidigare, och skulle lyssna på nån gubbe som levde under andra världskriget och va/ är Jude. tror det va andr världskriget iaf, haha.
och sen Hem och ta det lungt, tisdag mattetema dag så vi pluggade matte i 3 timmar först, RIKTIGT KUL (?) sen slutade vi tidigare fast min fittlärare drog över oss endå fast hon hade lovat en tid, tycker illa om henne ! och sen drog vi och solade . OCH JUSTE i måndags blev jag brunett !!!!
Onsdags åkte jag tilll skolan som vanligt, drog därifrpn klockan 1 för att alla andfra gick dåförutom 2 personer. hahah.
åkte till stan och åt donken med min älsklings johanna. där på donken sitter då fridalundemo, säger bara, hahahhaaha
men nu ska jag duscha och leka pluggis,

pusspuss !

image29



Har du en åsikt om det här?
Postat av: sofia

va fint de blev ;)

2008-02-20 @ 18:40:37
Postat av: hanna

ursäkta men ditt hår ser ut som ett helvete och du ser ut som en gammal kärring! :S

2008-03-09 @ 19:07:07
Postat av: Amelie

men gud ''hanna'' skaffa dit ett liv

2008-03-09 @ 20:07:54
URL: http://ameliehelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0