When it all comes down

Mathilda, min syter och största kärlek

När allt faller på plats, när allt blir bra igen, När alla vackra fåglar kvittrar och solen skiner. När man är lycklig igen. Förra sommaren var vi som lyckligast, hade alltid roligt. men den här vintern har det varit en del sura miner och ledsna kvällar, v isatt och grät över bilder i din säng, höll varandra i handen 0ch lovade att alltid finnas där för varandra, det ska vi hålla, jag ska alltid finnas för dig. Under ett år som har passerat har jag lärt känna dig rakt igenom, jag vet allt om dig och samma gäller dig. Och äver om varken du eller jag är perfekta, så är det okej, det är okej att göra fel. Jag har sett dig gråta, skratta, le. Vara ledsen, deprimerad, besviken, lycklig, ilsken, kär, förkrossad. Men hur du än är så vet du att jag är precis likadan, lika sårbar, lika lätt att älskaoch förlora och allt man kan vara och bli. jag är bara människa. Vi har varit ite här och där men vi har hittat platsen där vi är lyckliga. Vem bryr sig om det är en liten håla en bit från stan? Vem bryr sig om det är långt bort? Om det är där vi känner att vi kan lita på folk och där vi aldrig känner oss nere, folket gör oss till oss själva. vi kan visa de riktiga personerna vi är och få respekt för det. det är det man inte kan göra där vi kommer ifrån, där finns det fördomar och alla tror en massa, lyssnar på allt skitsnack som går omkring. Det är så fel och det vet de falska personerna också innerst inne, men skulle aldrig våga visa det och förstöra sig själva, utan de tänker bara på sig själv och deras närmaste. egoist kallas det.

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om dig, för du är den enda personen som verkligen förstår och kan hjälpa.


men du vet själv att det är med dig ag är lyckligast och har en framtid med som bästa vän !

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0