allsång på skansen

God morgon underbara stockholm.
Man vaknar med ett leende på läpparna och vet inte riktigt varför man ler, men när rullgardinen flyger upp förstår man, man förstår att man ler för solen skiner, molnfritt på himlen och det är redan 22 grader. Väldigt härlig syn.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bege mig in till stan och möta Julia, Mathilda och Lisa och sen gå på allsång på skansen, ska bli jättetrevligt. Men först ska vi kika lite i affärer för jag skulle vilja ha en ny jacka, så trött på alla mina jackor redan( eller är det för att mathilda har väldens finaste och jag ser ut som en ghetto brud brevid henne ? man vet aldrig...) Men iallafall så det är min dag det. Imorgon hoppas jag på mycket mycket fest och trevligt sällskap.
Peace till er folket !



Och så är det en till grej.
Är man cool nog att kommentera elaka grejer och sen feg att man inte ens kan skriva sitt namn ? SKIT I ATT KOMMENTERA. jag blir så jävla sur på sånt.  Ska du säga något varför inte säga det rakt i mitt ansikte?  måste du vara så jävla feg bakom rutan. stå upp määniska, jag tänker inte vara elak bara diskutera varför du tänker som du gör för du känner säkert mig inte så knnip igen käften nästa gång. jag har säkert åsikter om dig också men jag säger inget, gör du det samma så blir ALLA GLADA.

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0