En dag på stan kan gå illa

Det kan gå riktigt illa när det gäller att hålla i plånboken. För mig gick det nog värst. Kan verkligen inte hålla i pengar men jag gick hem med lite fina saker iallafall.
Vi tog några rundor i stockholms stad. Gick ner till ur&penn där jag skulle köpa en klocka och då fanns den inte så mathilda köpte en klocka istället som va skitsnygg, typiskt.
Så vi promenerade neråt och skulle ta en sallad på maddes och och till våran förvåning hade dom stängt maddes. Det är nerlagt (fäller en tår). Jag vart så arg så vi gick in på Friadays och tog en 350 kr, lunch istället. ibland måste man unna sig själv något gott men nyttigt. Så det var smarrigt.
Gick och shoppade lite till och sen vart vi trötta i fötterna och plånböckerna tomma så vi skljde på oss och åkte hem.

Inhandlade 2 tröjor, ett par skor, solpuder, en pincett och ansiktsvatten.

Har du en åsikt om det här?
Postat av: Anonym

VART HAR DU KÖPT TRÖJORNA skulle döda för dom, hur söta som helst, du passor i dom som handen i handsken!!

2008-07-12 @ 22:35:28
Postat av: Amelie

båda är köpta på ''nicole'' inne i sthlm

2008-07-12 @ 22:44:27
URL: http://ameliehelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0