guess what

Efter en sjukt skön dag egentligen, kanske lite seg för min del men endå har den gått rätt fort.
Började med att jag låg i min säng och kollade på ''våra bästa år'' och åt frukost som var 4 mackor, mums med färskt bröd.
Sen satte jag mig i solstolen och blev uttråkad, så jag tog upp slangen och vattnade lite, både mig själv och växterna. Sen gjorde jag tsatziki, duschade och sen kom det middagsgäster så nu har vi suttit vid matbordet och konverserat väldigt trevligt i närmare 3 timmar. så nu käns det som att jag vill raka benen och sen sova. ja du läste rätt.
Så hugs and kisses !


Confidence is a must
Cockiness is a plus
Edginess is a rush
Edges I like 'em rough
A man with a Midas touch
Intoxicate me
I’m a lush
Stop you’re making me blush
People are looking at us

Gissa låten....



Har du en åsikt om det här?
Postat av: sandra

låter som en britneylåt, är det kanske get naked ? =D

2008-07-04 @ 22:01:58
Postat av: Amelie

jaa precis, bra där :D men vad heter låten? ;)

2008-07-04 @ 22:40:01
URL: http://ameliehelena.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha lätt jö, radar med britney spears, den e fett schöööön

2008-07-04 @ 22:40:53
Postat av: mathilda

hahaha s åårt älskling :D

Brittan med Radar :)

2008-07-04 @ 23:25:01
URL: http://mathildaelgholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0