Lördag inte som alla andra lördagar....

..... Och vad menar jag med det? Jo på lördagar brukar jag vara ute och festa men nu för tiden är jag hemma och ser på en film med en kopp té i handen. VAD HAR HÄNT MED MIG? jag saknar verkligen sötnosarna som vi alltid är med, men jag får väl ta det som det kommer. Och idag ska jag väl inte göra allt för mycket. Kanske Täby centrum och hämta ut tågbilljetterna för våran spännande (?) resa eller kanske åka till eriksdalsbadet i ett försök att bli naturligt brun. man vet aldrig vad som händer, men en sak jag vet är att den kommer inte bli som alla andra lördagar.


Och det verkar som att det inte blir något bad..

Har du en åsikt om det här?
Postat av: Anonym

Nej vad tråkigt =(

Ha en underbar dag i alla fall!!

Kramar.

2008-07-05 @ 18:12:57
Postat av: Amelie

tack detsamma vem du nu är :)

2008-07-12 @ 21:13:01
URL: http://ameliehelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0