mat mat i mängder

Så nu har jag precis varit ute och solat en liten stund, ska hoppa in i duschen och sen påbärja att laga lite mat. Mamma ska ha folk här ikväll så vi ska äta grilspett och tsatsiki och bröd och potatis och bulgur och jag tänkte hjälpa mamma med att börja med det nu så hon hinner komma hem från jobbet innan gästerna börjar.

Sen ni som inte har något annat för er än att driva på sms. Jag har numret nu iallafall så snälla skaffa ett liv eller jag tar reda på vem du är :)

Hugs

Har du en åsikt om det här?
Postat av: Hanna

Såg att du hade kommit in på HR åva, det ska bli skitkul att gå i samma skola igen, har verkligen saknat dig.

Kramis Hanna <3

2008-07-05 @ 19:53:41
Postat av: Amelie

hey sweet, ja det ska bli superkul. Längtar till gamla goda tiderna. haha love

2008-07-05 @ 19:54:39
URL: http://ameliehelena.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0