nu har jag tråkigt och inget att göra....

... så nu kan jag berätta om gårdagen.

Mötte upp Julia, Lisa och Nicole i stan och så drog vi till slussen för att ta båten till skansen, för dumma bussarna vill ju inte gå för oss här i sthlm. Det är därför Mathilda inte kunde joina oss heller, det va lite tråkigt. Men vi hade rätt roligt endå.
Vi kom dit vid 4, och jag kan nog ärligt säga att vi var största attraktionen på hela skensen, lite pinsamt men vi hade riktigt roligt när vi gick där 4 tjejer och sjönt och dansa och skutta omkring med leenden på läpparna. Sen när allsången början så drog vi därifrån !?
Lisa skulle träffa någon kille och Nicole drog hem, Jag och Julia drog med Lisa till fruängen (?) så va vi där en liten stund sen drog alla åt varsitt håll och sen satt vi i 1 timmar och bara pratade på datorn.
En mysig och lyckad kväll. Tack tjejer!


Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0