Slappt

Idag ser ut som en grå dag och för första gången i mitt liv känns en grå dag som en skön dag? Jag har alltid spring i benen och måste göra saker men idag ska jag bara ta det lungt, bläddra bland kanalerna, dricka massvis med té, kanske en ansiktsmask och sen när mamma kommer hem ska vi boka tågbiljett från söderhamn till sthlm till mig och mathilda när vi ska hem från landet, förra året var vi där i 10 dagar men iår blir det bara 4 för vi drar sen iväg till gotland i några dagar och bara njuter av solen (om den såväl vill titta fram såklart)
Så nu ska jag lägga mig i sängen med lite snacks, något att dricka och sen sätta på en film, och bara vara. För sen blir det spring igen, det lovar jag.

Take care

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0