4 år med er


4 år har gått så fort, det känsn nästan som att man har hoppat över 2, kanske till och med 3 av dem.
Vart tog dom vägen ?
Varje dag, man gick av bussen, gick in till skåpen och där stog mikaela, och jag har nog aldrig sett henne arg i skolan, ALLTID glad, verkligen varenda dag taget med ett leende och där har vi också 0% frånvaro så dina käkar har jobbat. Sen lite senare kommer Louise, krångel med moppen och den fucka ur frisyren, men nu är hon framme. Nu startar vi våran skoldag. Och så har det gått i 4 år och NU är det slut !
Nu blir det inte det gamla vanliga: buss 619, sen 617 för att komma till skolan. Nu vet man inte ritkigt vart man hamnar, Jag vet iallafall att jag kommer se Mikaela i framtiden springa runt i min nya skola med samma gamla leende. Alltid lika sprallig och livlig. Louise kommer gå i skolan brevid så några luncher där kan man säker matcha in.
Nu har vi lagt tiden bakom oss, sagt hejdå till Bergtorp (bögtorp) och välkomnar framtiden, där ni alltid kommer att finnas. Även om ni inte står rakt framför mig hela tiden så finns ni i mitt hjärta med alla dessa minnen, Mikaela genom 16 år och Louise genom 3 ( tror jag, tiden går fort ). Så lyckligt slut på er. Jag älskar er !

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0