Borta bra men hemma bäst

Nu är vi hemma igen efter ännu en spännande resa. Denna gång var vi i Örnsköldsvik uppe i norrland och hälsade på min bror med familj. Det har varit en vecka med mycket fart, shopping, mat, bad och filmmarathon - sånt som man ska göra på ett sommarlov. Kan också meddela att jag är pank nu. har satt sprätt på kanske 1500 kr på de här 5 dagarna. fast riktigt roligt har det varit. Vi har då suttit barnvakter åt min brorsdotter Miranda, som är i den mysigaste åldern, och det var verkligen roligt för hon är en riktig killmagnet, inte åt sig själv men du fattar vad jag menar. Lilla plutten är 2 år och har väldans mycket spratt i benen. Vi har gått ner minst 10 kilo känns det som. Och benen är vältrimmade efter allt spring! Men nu så är vi hemma igen och tänkte festa lite och träffa kompisarna som vi inte sett på ett bra tag (miss you guys)
MEN sen åker vi till långvind jag och mathilda på ösndag, och är där tills torsdag, hemma i 4 dagar och sen far vi till gotland och upplever sthlms veckan där till 100 %. Det ska bli riktigt skoj, så vi kanske ses där!
love

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0