helg med MYCKET värme

Denna helg har varit väldigt trevlig och lugn. Men väldigt roande, i fredag va jag med liza, maja och johan, och så grillade vi marshmellows nere vid en sjö här i täby. Se Nfick vi ta hand om några 94or som va jättefulla och deckade på fotbollsplanen. Men sen drog jag hem och va hemma vid 12.
I lördag va jag i stan med Julia och sen drog jag hem, duschade och drog till kungsängen för att fira Kalen som fyllde 18. (grattis jättemycket i efterskott . igen) och herregud vad roligt vi hade, vi kunde inre sluta skratta. Sen drog vi till tåvget som gick 23.23 och bråkade med några jättefula killar på tåget, fråga mig inte varför, men dom rökte på tåget och va allmänt störande för omgivningen. Sen kom jag hem till bromma vid kvart över 12 för jag fick vänta på bussen eftt tag.
Jag känner mig jätteduktig som kommit hem runt 12 hela helgen. plus poäng hos mami nger nytta !
nu ska jag göra ett engelska projekt och sen är det byebye bergtorp. aldrig mer plugga för den skolan,
känns UNDERBART !

coola björn


Har du en åsikt om det här?
Postat av: maja

de va myys att grilla (:

tack för en tevlig kväll :D <3

2008-07-02 @ 20:45:59
Postat av: Amelie

ja det va skitmysigt, ser fram emot det <3

2008-07-03 @ 10:18:03
URL: http://ameliehelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0