mitt liv

Vad heter du? - Amelie Viola Helena Härdin
 Vart bor du? - Exclusiva (?) täby
Trivs du där? - Nja lite halvt, är väl okej
Brukar du läsa horoskop? - nej
Har du körkort? - för liten (A)
Favoritdjur? - hund
Vad spenderar du dina pengar på? - Kläder, acessoarer och MAT
Festar du? - Självklart
Brukar du bli för full? - har väl hänt
Antal kuddar i sängen? - 5
Kan du baka bullar? - Mina bullar äger, ska baka bullar när jag är klar med det här :P
Bläck eller blyerts? - Blyerts, älskar ljudet (:
Mc donald's eller burger king? - McDonalds
Är du allergisk mot något? -
Nötter, kiwi vissa äpplen
Äger du ett busskort? -
It's my life
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? -
Grön
Hur ser du ut idag? - Förut hade jag jeans och linne och tröja, nu mjukisar, ruffigt hår och linne
Nästa mål i ditt liv? - bli klar med skolan, flytta hemifrån, bilda ett riktigt skojigt liv
Vad såg du senast på tv? - extreme home makeover
Hur svarar du i mobilen? - ''A hallå'' eller ''tjaaaaman''
Vem ringde dig senast? - mamma, haha
Vad sa den som ringde? -  hon frågade vad hon skulle handla
Antal timmar sömn inatt? - 9 timmar
Sov du ensam? -  Det var bara jag och mina kuddar...

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng? -
Mathilda
Såg dig gråta? - mamma tror jag
Fick dig att gråta? - oj, hemligstämplat :p
Du gick på bio med? -  Mathilda, igår :D
Du gick på stan med? - Mathilda idag
Skällde på dig? - mamma every day
Skickade ett e-mail till dig? - facebook ?:p

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? -
ja det har jag...
Bråkat med ditt husdjur? - hah tro det, när dom bits =)
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - ja jag drömde att jag mötte en tjej som kom springandes i joggingdress på gata, sen så gjorde hon det dagen efter, det va lite läskigt
Tagit droger? - absolut inte!
Sovit naken? -  japp as skönt
Varit kär? - to many times
Kört bil? - ja
Haft ett jobb? - japps

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0