25/3

God morgon Stockholm


Vaknade runt 10 och hoppade in i duschen. skulle shoppa idag med min käre vän jasmine men hon va tvungen at ta hand om sin bror hemma idag, så det sprack. så när jag sittero ch smsar så går min telefon sönder, eller det va simkortet som gick sönder så jag kan inte ens byta telefon, så pappa hämtar mig snart så ska vi åka till täby centrum och fixa nytt simkort, hoppas innerligt att alla kontakter finns kvar annars får jag ett levande helvete att fixa tillbaka alla. Alla dessa människor :o

så det här verkar inte vara min tur dag... men vi får se vad mer som händer, i af vill jag träffa mr. x men vi får se hur det blir med den saken.

hörs lite senare !
big love

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0