Falsk vänskap, inte värt att lägga tid och pengar på

Du är falsk och ljuger för ditt eget bästa, vad sägs om att tänka om och börja tänka på att du är inte den enda här i världen, det kretsar inte kring dig. ärlighet är nummer 1, du klarader inte ens första punkten lilla vän.
Jag gör det inte för att ge tillbaka på något sätt, jag gör det för jag har käsnlor. Vilken dock du aldrig kommer förstå.
Menmen, tycker att du ska börja bry dig lite om andra ocxkså och inte få alla att tycka synd om dig, fastän du försöker få uppmärksamhet. Gumman, var ärlig bara, det kommer du såå mycket längre med och då kanske vi hade kunnat vara kompisar än idag

Har du en åsikt om det här?
Postat av: du vet vem

förstår faktiskt inte hur du kan säga så som du säger för jag vet att det är om mig. Och jag har aldrig ljugit för dig och det jag väl bäst själv eller hur? Men kör den stilen om du vill. Du har redan förlorat två av dina närmaste kompisar på grund av den stilen. Trots att det var mig du var elak mot den här gången vänder du det istället och får det att framstå som mitt fel. men visst säg du att jag är falsk för då känner du inte mig

2008-03-21 @ 17:04:33
Postat av: Amelie

men vem va det som börja? helt ärligt, istället för att berätta slutet för alla dina kompsiar så kan du ju börja med att berätta vad som hände från början så ska vi se vad dom säger..

2008-03-24 @ 20:36:18
URL: http://ameliehelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0