lite om mig själv

DIVERSE:
Namn: Amelie Härdin
Födelsedag: 18 januari
Hemstad:  stockholm
Ögonfärg: blå
Hårfärg: brun
Längd: 168 cm
Höger/vänsterhänt: höger
Värsta ovanan: äter alldeles för mycket
Stjärntecken:  stenbock
Sko stl: 37/38
Är dina föräldrar skilda: ja
Din svaghet: självförtroendet
Dina rädslor: mörker
Mål för det här året: ha så kul som möjligt och göra det bästa av allting
Mest använda fras på msn: '' :P ''
Det första du tänker på när du vaknar:  honom

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor: kock
Hur vill du dö: Fort som fan
Vem av dina vänner är mest lik dig:  Mathilda
Vem är högljuddast: Julia
Vem får dig mest att skratta: julia & mathilda
Vem har du känt längst: Mikaela
Vem är blygast: Mikaela
När grät du mest: När allt gick fel och emot mig
Vad är den bästa känslan i världen: När man vet att man har folk som bryr sig om en
Värsta känslan:  Att bli lämnad av någon man älskar
Vart vill du bo i framtiden: Australien eller Sthlm
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Sättet jag ser mig själv på
Hur länge tror du att du kommer leva: 84 kanske ?

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär:
Allt för mycket
Moonat någon: självklart
Blivit dissad: ja tyvärr..
Rymt hemifrån: Nästan, hann till enköping sen vände jag igen
Föreställt dig ditt ragg naken: det ingår väl ? hah (AA)
Skolkat: ojoj allt för mycket
Tänkt på självmord: hum, ja
Sovit utomhus: haha ja
Gråtit i skolan: yes
Spytt i skolan: nej usch
Velat bli modell: jajamensan
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Har jag säkert
Sett en död människa: nej inte i verkligheten
Druckit alkohol: varje helg, lev livet vafan
Använt droger: nej inte vad jag vet
Ätit sushi: MUMS
Varit på scen: japp
Snattat: japp
Retats: JA

THIS OR THAT:
Pepsi/cola:
Cola
Mcdonalds/burger king: McDonalds
Choklad/vanilj: vanilj
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg: kött fifan
Tv/film: film fast inte ensam
Gitarr/trummor:  trummor om jag ska spela
Kinamat/mexikanskt: kinamat
Kakor/paj: KAAAKOR
MTV/VH1: MTV
Blind/döv: döv

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0