skruvad fredag

det började med att vi åt middag hemma hos mig i täby, sen drog vi till stan och skulle gå på bio med mathilda, josse och så Tydligen 4 killar också. Så sitter vi på bion och vi ska se på sweeney todd och den SÖG, rent ut sagt. rekomenderar den INTE,. vigick efter en kvart, satte oss på donken och åt litegrann. sen drog vi till centalen då vi skulle på fest i tullinge. så kom vi til festen ca. klockan 12. sista bussen gick 00.07 och det visste inte vi så vi missade den och då fick jag betala taxi till huddinge, så nu är jag pank ! festen bestog av en korridor mitt ute i skogen med 30åringa som inte kunde svenska, LYCKAT. så vi drog till centralen , jag julia mickis och alex. satte oss på donken och skull vänta på blixten, där inne sitter 70 negrer som börjar kasta mat så efter en stund flyger det mat och drickor i lyften över oss och våra jackor blir nerstäkta med läsk, TACK FÖR DEN . och sen vet jag inte varför vi stannade men vi stog där ett tag sen gick vi till nattbussen som gick 02.37 eller något sånt från centralen mot kungsänge. vi är framme i kungsängen 04.00 heelt skruvat. men p ådennakväll har vi träffat ett antal intressanta människor och det a riktigt roligt fastän allt gick åt helvete, så det va våran fredag. en dag att minnas.


Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0