ajja bajja

Ojojoj vad tiden bara flyger iväg. Nu har det gått en hel vecka utan att jag har ens gått in här på bloggen.
Har varit sjuk den mesta delen av veckan fast har varit på en lektion om dagen, då det varit prov annars hade jag aldrig pallrat mig till skolan.
men nu sitter jag och försöker fördriva tiden till klockan 7 då jag ska dra mig ner mot liza och möta lite folk så ska vi ner till sjön och ta det lungt vid en brasa kanske vid en kall cider i handen. Kan inte bli mysigare, eller jo det kan det. En myskväll med grill, krök och älsklingarna i kungsängen men n uvblev det inte så... Imorgon bär det av dit för att Alexander våran kompis fyller år så vi tänkte fira honom och så ha det lite trevligt.
Men nu ska jag göra engelska Projekt ( ja på en fredag, du läste rätt ) så ska vi nog se att jag får in en slant på avslutningen.
Men ni får ha det underbart vackra läsare, så hörs vi säkert senare om jag pallar öppna datan!

Läggen in en bild på min brorsdotter Miranda som är Otroligt söt.


Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0