Du betydde...

Du betydde, Det vet du, det finns fortfarande något där. Jag är inte perfekt och det måste du inse, att ja jag gör fel, men du vet själv också att när sakner går genom personer så ändras historien drastiskt. Det ändras och gör mig till ett monster. Och ja jag förstår att du mår dåligt, men inse att det va inte så menat och jag mår också dåligt över det.
Studer där jag mår illa, tar upp telefonen skriver bokstaven J och sen kommer jag på, nej nej jag kan inte ringa det här numret längre, det kommer vara en iskall person som svarar och nej det klarar jag inte just nu. För det är i dom situationerna jag ALLTID kan vända mig till dig. Jag kan alltid ringa dig för jag vet att du stöttar mig i det. Och det vet innerst inne att jag gör detsamma mot dig. jag försöker så gott jag kan och inget jag gjorde var så dåligt menat att det skulle bli såhär.
Kommer du ihåg första gången vi träffades? Kommer du ihåg när jag kom till dig mitt på en tisdag och lagade pannkakor till dig och sen vände på klacken och åkte hem igen, för att du behövde stöd och mat?
kommer du ihåg alla gånger vi gråtit ? Alla gånger vi skrattat ? Alla gånger vi kollat på varandra och känt att ja vi är kompisar, och fan asså fan så ska det förbli.


Är man riktiga vänner så ska det finnas fel i relationen, man ska bråka, men det ska inte behöva gå såhär långt. det ska inte behöva brytas över något sånt här som bara är så snett och missförstått.
jag vill verkligen inte det. nu har det gått så långt att det känns tomt, jag hade ett hopp där men jag har inte fått något svar, svaret har inte kommit om du kan förlåta mig, det är tomt. Hoppet är snart borta och du har inte en anning om hur tomt det kommer blir, för allt som vi har gått igenom kommer spolas bort. Ett helt starkt år, början på mitt liv kommer att bara spolas bort för du va verkligen mitt liv. Början på mitt liv var du.
Och det hoppas jag du förstår.

 
lyssna på ålten och texten. Där kan jag förklara ÄNNU mer om det nu behövs !



Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0