Helg ljuva helg ?

Nej den här helgen var faktiskt inte särskilt fartfylld om man säger så. I torsdag var jag hemma, la mig klockan 9 och sov i 14 timmar, spännande.... På fredagen va jag hemma hela dagen, och sen mötte jag upp Liza och sofia nere vid min skola och tog en liten promenad, sen när vi inte orkade gå mer så tog vi bussen hem till mig och kollade på film, riktigt hemsk va den , independence day, eller hur det stavas, sen somnade jag runt 10 kanske, sen på lördagen hämtade pappa mig klockan 8 på morgonen för att vi skulle ta bilen ner till göteborg till nya båten, på väge ner blev jag sjuk så det vart inte så mycket där nere, typ sova seoch äta sen åka hem igen, så nu sitter jag här en molnig mpndag fastän solen tittar fram lite då och då och är jättesjuk.
Så ni kan väl vara lite snälla och pigga upp mig med ett gulligt sms kanske.

Och med den kommer dagens komentar från jens; ''Kalen´s båt kan ju slänga sig i väggen''

peace

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0