Helghelg regniga helg

fredag: Jag gick hem från skolan och packade och fixade miglite, sen åkte jag hem till mathilda där vi kollade film och åt godis och chips, Och så kom jacob också så vi kollade på scoripon nånting och det va jättemysigt. Sen sparkade vi ut honom rint 12 och somnade.

Lördag: Vi vaknar, fixar oss och sen åker in till stan och köper biljetter till tåget mot uppsala, vi åker dit och får då ta en taxi däriåfrn till hem Andreas (?) och så möter Andreas och Tobias upp os och så går vi upp och ser på film, sen krökade vi sen kollade vi en till film sen sov vi.

Söndag: Pigga som jag och Mathilda är på mornarna så ligger vi och lyssnar på musik och skrattar och pratar så killarna är tvugna att gå upp. (mohaha) sen käkar vi och städar lite och sen drar vi in till tåget och drog hemåt.
Så nu tänkte jag sätta på en film, Hörde att ''Dumpad'' ska vara rätt bra så det blir väl den.

Hoppas ni har haft en trevlig helg ni med !


Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0