Det ska bli ett sant nöje att döda dig

Igår var trevligt, middag på fridays blev en chicken ceasarsallad as usual och den satt br ai magen, mathilda fick fina presenter och det kommer mera.
Efter middagen drog vi till söder och det va inte okej så vi drog in tll centralen och hälsade på kungsängen folket och sen drog vi till birger jarls Gatan för att ta en snuskigt dyr fika.
Sen tog sig alla hemåt och när jag väntade på tåget på kommer sofia lina och dom gående så då drog vi till roxy som va på en fesst och det va lite dött så vi drack vin sen drog vi hem, hamna i sängen halv 4 och gick upp halv 10 idag så snacka om att man är trött.



Idag har jag varit på älvsjömässan och på hälsomässan i ett stort hopp om att få hälsa på anna skipper men hon va inte där !?!? fan också
nu har jag ätit sushi och ska sova väldigt gott, mätt i magen !




Du skulle bara våga göra så mot min bästa vän, hon är värd allt och lite till.
Gör du henne illa så
ska det bli ett sant nöje att döda dig.

Har du en åsikt om det här?
Postat av: Amandajosefine

Jag ska på gymnasie mässa i Älvsjö :)

Gott med sushi!!



Föresten kan du rösta på din favorit blogg i min blogg om du vill, Ha en bra söndag! :D

2008-11-09 @ 11:57:52
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0