hallåå allihopa

Min skoldag har varit suverän altså ! börja klockan 10 med ett projekt om julbord och sen redovisade vi det, tycker vi gjorde ett riktigt bra jobb. Sen lunch sen matte prov soM va lätt som en plätt, hålla tummarna för alla rätt.
Sen hade vi svenska där vi skulle lyssna på studieteknik i 25 minuter, sen skriva klart en dikt och sen slutade vi.

Imorgon är det karaktärsprov och där blir det andra puckar, nagelbitning och nervositet med andra ord, inget att längta efter, tänk dig ett bioligiprov gånger 2. not good. så börde plugga till det när jag skrivit klart.

Sen i brist på annat att skriva kan jag alltid lägga in en bild på de skor jag köpte i fredags
mina nya älskligar, puss på dom


Har du en åsikt om det här?
Postat av: Amandajosefine

Häftiga och vågade skor! :D

Nu kan du läsa mer om mina naglar om du vill :)

2008-11-04 @ 19:51:45
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Amandajosefine

thihi okej, det var ju ett jätte bra p**s :D

Ha en bra kväll!

2008-11-06 @ 20:54:28
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0