hej alla glada

Jag är glad iallafall !
fick ligga kvar i sängen för mamma idag och skippa tat vi skulle ut och göra nåra övningari det kalla vädret.

I tisdags gick ju prov och redovisning bra och igår gick kar provet bra det med  (hoppas jag , kändes helt okej iallafall ) 

Efter skolan mötter jag julia
och vi gjorde HEMLIS mathilda,moahah skriver på måndag...
vi tog en fika också sen åkte jag till kista där pappa sulle möta mig men  han ringde och sa att han blev lite sen så där traska jag runt i kista helt ensam i en timme, hemkt va det..  onte i fötterna hade jag också. Eftersom jag inte hade något att göra spendera jag pengar, sen när jag komme rhem får jag en sur mamma i ansiktet som säger att jag har 260 kr kvar på kontot, bra jobbat Eller. fan också
köpte en hemlig grej, ett hårspänne och en concealer. usch på mig

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0