i have no life

nej men precis som överskriver säger har jag inget liv.
Jag sover, Jag går i Skolan, jag äter alldeles för mycket mat, och sen går det runt sådär.

Igår började jag tänka på att jag borde kanske tänka på vad jag äter för när man blir äldre med åren så springer man inte av allt fett man tryckt i sig. Och sen har jag planerat att träna 4 gånger denna vecka.
Och så går det ju jädrans bra i skolan nu så jag kan ta ett andetag och vänta på nästa projekt eller prov.
En sjuk grej jag har kommit underfund med är att jag älskar att göra projekt !?!?? kanse man ska gå hotel endå ?

Jag har inte några nya bilder utan mathilda får skicka några, en ny har jag från igår när en liten johanna smygfota mig i klassrummet

Har du en åsikt om det här?
Postat av: Moster som bor norrut

Du har en gammal moster som oxå går igång på projekt, så du har någon att brås på.



Du börjar bli gammal! Då går livet bara runt runt. Jobba, äta, sova. Jättenajs. Ha ha. Willkommen bienvenue welcome.



Tur att man ääääälsar att sova!



Natti natti!

2008-11-11 @ 22:11:14
Postat av: amelie

hahah jaa det är ju jättebra ! det 'r roligt at jobba med något som man är engagerad i och göra det själv, det blir spännande och se vad jag väljer sen :)

2008-11-12 @ 09:11:00
URL: http://ameliehelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0