oh god it's november

ja så nu är det då 2a november, suck suck..

sjukling som man är har jag legat zoombie i min säng i 2 dagar i sträck nu så imorogn drar jag mig till skolan, lär dö efter en lektion men vi får se, annars får väl min klass bära mig runt på rasterna,
har absolut inget att skriva eftersom jag legat här och gjort absolut ingenting.
Men imorgon har jag säkert något skoj och smaskigt, eller det hoppas jag iallafall.,
Puss och kram

Har du en åsikt om det här?
Postat av: Amandajosefine

SV: Några små otroliga thailändare gjorde dom på mindre än en halvtimme. Att de kan skriva i skrivstil och rita små figurer på en sån liten yta är helt fantastiskt, sen var det ju självklart mycket finare på riktigt vad du såg på bilden med dålig skärpa. Dessutom var det jätte billigt, 50:-, eftersom det var en av de ENKLASTE manikyrerna de gjorde.. :O



Krya på dig! Fin bild på dig där uppe till vänster föresten! :)

2008-11-03 @ 16:21:23
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0