orkar inte skriva så det får bli en sånhär

Hur svarar du i hemtelefonen? svarar inte i hemtelefonen
Hur svarar du i mobiltelefonen? ''Aa hallå ? ''
Ringer det mycket till dig? litegrann
Ringer du mycket? om det behövs
Vem ringde du senast? Julia Lindh
Hur mycket pengar har du? studiebidraget altså 1000 kr
Senast kramat och när? stina inatt när jag skulle gå av nattbussen
Antal timmar sömn inatt? 8
Sov du ensam? ja
Vem sov du hos senast? Oj det kommer jag inte ihåg, jessica eller mathilda tror jag
Vem sov hos dig senast? Julia Wrede
Vem vet mest om dig? Mathilda
Vem vet du mest om? Mathilda
Vad ser du fram emot? Nyår
Vad vill du ha just nu? Julklappar
Vem hånar du? fjortisar och en jag inte gillar
Vem längtar du mest efter?  Miranda
Vem vill du helst slippa?  Min bror
Vem stör du dig på? en brud som är sjuk i huvdet
Vem vill du sova bredvid inatt? ingen,  bara mina kuddar
Vilken buss åker du oftast?  619 och 618 till skolan och hem
Vilken årstid är det nu? vinter, fast det är höstväder, jävla sverige
Anser du dig själv snygg? haha nej
Har du varit kär?  ja
Är du kär nu? nej verkligen inte
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? uppraggad, är för blyg för att ragga oftast haha
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Nej det gör jag inte
Vad åt du senast? entrecote och rotfruktsgratäng från igår
Är du polare med grannarna? nej aldrig träffat dom
Har du varit på ett party? japp
Har du varit utomlands?
Var är dina syskon just nu? Äldsta i norrland hemma skulle jag tro, och storebror gick jusst ut genom dörren fast vet inte vart han skulle
Vilken tid gick du upp imorse? 11
Vad gjorde du kl 2 inatt? gick genom humlegården påväg hem
Vad är det första du gör på morgonen? kollar på klockan
Vad ska du göra efter det här? inte en aning, borde plugga

Har du en åsikt om det här?
Postat av: Mandy

Svar: jo det är det :)

2008-12-01 @ 20:19:40
URL: http://maandys.blogg.se/
Postat av: A M A N D A J O S E F I N E

sånna där listor är ju fan kul ibland :D



Sv: nejmen oj, har aldrig hört att någon varit känslig mot deras produkter eftersom de brukar vara så himla naturliga. Hmm, stackars dig! menmen, så länge man hittar något märke eller några produkter som passar en bra så spelar det ju ingen roll vilket det är.. :D

2008-12-01 @ 23:15:13
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0